Na stronie głównej www.wonga.pl znajdują się suwaki. Używasz ich do ustawienia kwoty pożyczki oraz czasu, w jakim zamierzasz ją spłacić. Zobaczysz tam kafelki z ofertami. Dzięki nim możesz porównać, która oferta jest dla Ciebie najbardziej odpowiednia naciskając przycisk “zobacz szczegóły”. Przy każdej ofercie umieściliśmy opis dostępnych benefitów. Gdy zdecydujesz się na jedną z ofert wystarczy, że naciśniesz “Sprawdź ofertę” i rozpoczniesz proces rejestracji.
Po wybraniu kwoty i okresu spłaty przejdziesz do rejestracji. Pamiętaj, że robisz to tylko raz – przy kolejnych odwiedzinach na www.wonga.pl należy się zalogować. Jeżeli zarejestrowałeś się w serwisie Kapitalni.org, możesz zalogować się przy pomocy tych samych danych na stronie Wonga.
Jeśli zapomnisz swoich danych do logowania podczas wnioskowania o pożyczkę online, kliknij w opcję „Zaloguj się”, a następnie wybierz „Zmień hasło”.
Możesz także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta lub zamówić rozmowę na naszej stronie internetowej przez rozwinięcie opcji „Skontaktuj się z nami”. Nasz pracownik chętnie pomoże w uzyskaniu dostępu do Twojego konta.
Nie rejestruj nowego konta na inny adres e-mail, gdyż nie będziesz mógł ukończyć wniosku o pożyczkę.
Do wypełnienia wniosku o pożyczkę będziesz potrzebował swojego dowodu osobistego, numeru telefonu komórkowego oraz numeru rachunku bankowego. Zazwyczaj nie wymagamy przesyłania dodatkowych dokumentów i zaświadczeń.
Zobacz, co jest potrzebne, aby złożyć wniosek o pożyczkę online.
W procesie weryfikacji tożsamości sprawdzamy, czy informacje zawarte we wniosku zgadzają się z danymi właściciela rachunku bankowego. W tym celu poprosimy Cię o jednorazowe logowanie do Twojego systemu bankowości elektronicznej lub wykonanie przelewu na kwotę 10 gr, który zwrócimy po kilku dniach na Twoje konto.
Przeczytaj o weryfikacji rachunku bankowego w celu dokończenia wniosku o pożyczkę
Po pozytywnej weryfikacji tożsamości podejmujemy decyzję, czy możemy udzielić Ci wnioskowanej pożyczki:
Jeśli we wniosku podasz dane, które budzą nasze wątpliwości, to skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, żeby je wyjaśnić. W takich przypadkach podjęcie decyzji może się przedłużyć.
Jeśli w dni ustawowo wolne od pracy nie będziemy mogli przeprocesować Twojego wniosku, wróć na stronę w kolejnym dniu roboczym.
Ramowa Umowa Pożyczki zawierana jest tylko raz, przy wnioskowaniu o pierwszą pożyczkę przez Internet. Jeśli w przyszłości będziesz zainteresowany ponownym skorzystaniem z usług Wonga, ten krok zostanie pominięty co oznacza, że decyzja zostanie wydana jeszcze szybciej.
Wypłata pożyczki następuje natychmiast po zaakceptowaniu umowy. Czas dostarczenia pieniędzy na Twój rachunek bankowy jest uzależniony od godzin pracy Twojego banku. W większości przypadków jest to kwestia kilku minut, ale niektóre banki lub SKOK-i realizują przelewy tylko w określonych godzinach.
Dowiedz się, jak szybko możesz otrzymać przelew z Wonga.
Informacje o udzielonej pożyczce przekazywane będą jedynie Tobie. Chronimy prywatność naszych Klientów, dlatego w kontaktach używamy Twojego adresu e-mail oraz numeru telefonu.
Kontaktujemy się listownie na podany we wniosku adres korespondencyjny tylko w uzasadnionych wypadkach takich jak m.in.:
We wniosku prosimy o podanie numeru telefonu do pracodawcy. Nie użyjemy tego numeru do nieuzasadnionej próby kontaktu z Tobą.
Wszystkie dane, które podasz we wniosku objęte są ochroną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w tym RODO.
W celu uzyskania szerszych informacji dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych w Wonga zachęcamy do zapoznania się z naszą polityką prywatności. Dostępna jest ona również na dole naszej strony internetowej w zakładce „Polityki”.
Podczas wypełniania wniosku o pożyczkę, na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego, wysyłamy kod PIN, który umożliwi jego ukończenie.
W dni powszednie w godzinach porannych może się zdarzyć, że czas oczekiwania na przesłanie numeru PIN ulegnie wydłużeniu. Jeżeli po kilku minutach oczekiwania wciąż nie otrzymałeś wiadomości SMS z numerem PIN, prosimy o kontakt z konsultantem Wonga:
Podczas rozmowy telefonicznej konsultant ponownie prześle PIN pod Twój numer telefonu komórkowego podany we wniosku.
Pamiętaj, że składając wniosek o pożyczkę, możesz również zamówić rozmowę z konsultantem. W tym celu kliknij „Skontaktuj się z nami”, a następnie „Zamów rozmowę”. Później podaj swój numer telefonu i preferowaną porę rozmowy. Jeżeli zamówisz rozmowę po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta, skontaktujemy się z Tobą po 8.00 w najbliższym dniu pracy Biura Obsługi Klienta.
Wniosek jest aktywny przez 7 dni od chwili jego rozpoczęcia. W tym czasie możesz do niego wrócić i kontynuować w miejscu, w którym przerwałeś proces.
Po wejściu na stronę główną zaloguj się w serwisie, a zostaniesz automatycznie przeniesiony na właściwą stronę (na której skończyłeś wypełnianie wniosku). Tam znajdziesz informację, ile czasu pozostało Ci na dokończenie wniosku o pożyczkę.
Niedokończony wniosek zostaje automatycznie anulowany po upływie 7 dni od chwili jego rozpoczęcia. Jeżeli chcesz zrezygnować z ubiegania się o pożyczkę lub zmienić jej kwotę bądź okres spłaty, możesz: