��S�����,r�W�,O�Ty[66�s��.S ��xR�y��7�cL��ښ�Xѳ���C񗚘%sB�lH���1�7��R� JyS ��9�\HY.P��$��;�##���M�y��4����Hf~ɛ�|�3�6�h��&�~&��FZ��+ 4�n�u�1����k�<�u�i`}���p�ju�`��*��(xh|��P��S��

Pomoc

Jak wygląda wnioskowanie o pożyczkę

Last updated 03/08/2021 - 14:17

Wybór Twojej pożyczki

Na stronie głównej www.wonga.pl znajdują się suwaki. Używasz ich do ustawienia kwoty pożyczki oraz czasu, w jakim zamierzasz ją spłacić. Zobaczysz tam kafelki z ofertami. Dzięki nim możesz porównać, która oferta jest dla Ciebie najbardziej odpowiednia naciskając przycisk “zobacz szczegóły”. Przy każdej ofercie umieściliśmy opis dostępnych benefitów. Gdy zdecydujesz się na jedną z ofert wystarczy, że naciśniesz “Sprawdź ofertę” i rozpoczniesz proces rejestracji.

Jak wziąć pożyczkę

Po wybraniu kwoty i okresu spłaty przejdziesz do rejestracji. Pamiętaj, że robisz to tylko raz – przy kolejnych odwiedzinach na www.wonga.pl należy się zalogować. Jeżeli zarejestrowałeś się w serwisie Kapitalni.org, możesz zalogować się przy pomocy tych samych danych na stronie Wonga.

Jeśli zapomnisz swoich danych do logowania podczas wnioskowania o pożyczkę online, kliknij w opcję „Zaloguj się”, a następnie wybierz „Zmień hasło”.

Możesz także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta lub zamówić rozmowę na naszej stronie internetowej przez rozwinięcie opcji „Skontaktuj się z nami”. Nasz pracownik chętnie pomoże w uzyskaniu dostępu do Twojego konta.

Nie rejestruj nowego konta na inny adres e-mail, gdyż nie będziesz mógł ukończyć wniosku o pożyczkę.

Wypełnienie wniosku i weryfikacja tożsamości

Do wypełnienia wniosku o pożyczkę będziesz potrzebował swojego dowodu osobistego, numeru telefonu komórkowego oraz numeru rachunku bankowego. Zazwyczaj nie wymagamy przesyłania dodatkowych dokumentów i zaświadczeń.

Zobacz, co jest potrzebne, aby złożyć wniosek o pożyczkę online.

W procesie weryfikacji tożsamości sprawdzamy, czy informacje zawarte we wniosku zgadzają się z danymi właściciela rachunku bankowego. W tym celu poprosimy Cię o jednorazowe logowanie do Twojego systemu bankowości elektronicznej lub wykonanie przelewu na kwotę 10 gr, który zwrócimy po kilku dniach na Twoje konto.

Przeczytaj o weryfikacji rachunku bankowego w celu dokończenia wniosku o pożyczkę

Decyzja i oferta

Po pozytywnej weryfikacji tożsamości podejmujemy decyzję, czy możemy udzielić Ci wnioskowanej pożyczki:

  • decyzja pozytywna – w jej wyniku zobaczysz indywidualnie przygotowaną ofertę pożyczki, której wysokość i okres spłaty odpowiada Twoim możliwościom spłaty
  • decyzja negatywna – możesz otrzymać odmowę udzielenia pożyczki np. gdy nie masz wystarczających dochodów lub łączna wysokość Twoich zobowiązań jest za duża.

Jeśli we wniosku podasz dane, które budzą nasze wątpliwości, to skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, żeby je wyjaśnić. W takich przypadkach podjęcie decyzji może się przedłużyć.

Jeśli w dni ustawowo wolne od pracy nie będziemy mogli przeprocesować Twojego wniosku, wróć na stronę w kolejnym dniu roboczym.

Umowa pożyczki i wypłata środków

Ramowa Umowa Pożyczki zawierana jest tylko raz, przy wnioskowaniu o pierwszą pożyczkę przez Internet. Jeśli w przyszłości będziesz zainteresowany ponownym skorzystaniem z usług Wonga, ten krok zostanie pominięty co oznacza, że decyzja zostanie wydana jeszcze szybciej.

Wypłata pożyczki następuje natychmiast po zaakceptowaniu umowy. Czas dostarczenia pieniędzy na Twój rachunek bankowy jest uzależniony od godzin pracy Twojego banku. W większości przypadków jest to kwestia kilku minut, ale niektóre banki lub SKOK-i realizują przelewy tylko w określonych godzinach.

Dowiedz się, jak szybko możesz otrzymać przelew z Wonga.

Czy wnioskowanie o pożyczkę przez Internet jest bezpieczne

Informacje o udzielonej pożyczce przekazywane będą jedynie Tobie. Chronimy prywatność naszych Klientów, dlatego w kontaktach używamy Twojego adresu e-mail oraz numeru telefonu.

Kontaktujemy się listownie na podany we wniosku adres korespondencyjny tylko w uzasadnionych wypadkach takich jak m.in.:

  • podpisanie umowy (jeśli wybierzesz tradycyjną formę podpisania umowy) – jako alternatywę proponujemy akceptację warunków umowy online
  • gdy wystąpią zaległości w spłacie pożyczki
  • gdy odpowiadamy na reklamację (jeżeli nie wskażesz, że preferujesz odpowiedź emailem).

We wniosku prosimy o podanie numeru telefonu do pracodawcy. Nie użyjemy tego numeru do nieuzasadnionej próby kontaktu z Tobą.

Wszystkie dane, które podasz we wniosku objęte są ochroną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w tym RODO.

W celu uzyskania szerszych informacji dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych w Wonga zachęcamy do zapoznania się z naszą polityką prywatności. Dostępna jest ona również na dole naszej strony internetowej w zakładce „Polityki”.

Co zrobić, gdy nie otrzymałem numeru PIN

Podczas wypełniania wniosku o pożyczkę, na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego, wysyłamy kod PIN, który umożliwi jego ukończenie.

W dni powszednie w godzinach porannych może się zdarzyć, że czas oczekiwania na przesłanie numeru PIN ulegnie wydłużeniu. Jeżeli po kilku minutach oczekiwania wciąż nie otrzymałeś wiadomości SMS z numerem PIN, prosimy o kontakt z konsultantem Wonga:

  • pod numerem stacjonarnym 22 388 88 88 
  • pod numerem komórkowym 660 168 100 lub
  • na czacie widocznym w prawym dolnym rogu okna przeglądarki internetowej

Podczas rozmowy telefonicznej konsultant ponownie prześle PIN pod Twój numer telefonu komórkowego podany we wniosku.

Pamiętaj, że składając wniosek o pożyczkę, możesz również zamówić rozmowę z konsultantem. W tym celu kliknij „Skontaktuj się z nami”, a następnie „Zamów rozmowę”. Później podaj swój numer telefonu i preferowaną porę rozmowy. Jeżeli zamówisz rozmowę po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta, skontaktujemy się z Tobą po 8.00 w najbliższym dniu pracy Biura Obsługi Klienta.

Co zrobić, jeżeli nie dokończyłem wniosku o pożyczkę

Wniosek jest aktywny przez 7 dni od chwili jego rozpoczęcia. W tym czasie możesz do niego wrócić i kontynuować w miejscu, w którym przerwałeś proces.

Po wejściu na stronę główną zaloguj się w serwisie, a zostaniesz automatycznie przeniesiony na właściwą stronę (na której skończyłeś wypełnianie wniosku). Tam znajdziesz informację, ile czasu pozostało Ci na dokończenie wniosku o pożyczkę.

Niedokończony wniosek zostaje automatycznie anulowany po upływie 7 dni od chwili jego rozpoczęcia. Jeżeli chcesz zrezygnować z ubiegania się o pożyczkę lub zmienić jej kwotę bądź okres spłaty, możesz:

  • opuścić wniosek i wrócić na stronę po upływie 7 dni, a następnie zalogować się lub
  • na ekranie „Dane” kliknąć w link „Zmień kwotę lub okres spłaty”, co spowoduje, że od razu będziesz mógł rozpocząć wniosek na nowych warunkach bez czekania na upływ 24 godzin.