Wonga nie udziela pożyczek online bez weryfikacji. Sprawdzamy nie tylko Twoją zdolność kredytową, ale także weryfikujemy Twoje dane osobowe. Dlatego też musisz mieć własny rachunek bankowy, który posłuży do weryfikacji.
Po uzupełnieniu danych we wniosku o udzielenie pożyczki na raty bądź pożyczki krótkoterminowej, poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości przy użyciu jednej z dwóch dostępnych metod weryfikacji tożsamości:
Pamiętaj, że rachunek, którego użyjesz w celu weryfikacji będzie także służył do ewentualnej wypłaty pożyczki. Bardzo ważne jest to, aby było to konto osobiste, którego jesteś jedynym właścicielem. Nie akceptujemy kont firmowych, walutowych, oszczędnościowych oraz rachunków bankowych innych osób.
Jeśli jesteś pełnomocnikiem do rachunku bankowego należącego do innej osoby, nie możesz podać go we wniosku pożyczkowym.
Pamiętaj, że udzielenie pożyczki online bez weryfikacji numeru konta nie będzie możliwe.
Jeśli do weryfikacji rachunku bankowego wybierzesz opcję logowania do Twojej bankowości online, poprosimy Cię o jednorazowe zalogowanie do Twojego banku. Będziesz mógł go wybrać z listy, która pojawi się na ekranie urządzenia podczas składania wniosku o pożyczkę. Połączenie jest zawsze całkowicie szyfrowane, a Twój login i hasło bezpieczne. Potwierdza to certyfikat bezpieczeństwa widoczny w górnym pasku adresowym naszej strony internetowej.
Dzięki nawiązaniu połączenia z Twoim bankiem potwierdzimy, że jesteś jedynym właścicielem rachunku, na który – w razie pozytywnej decyzji – zostanie przelana kwota udzielonej pożyczki. Uniemożliwi to również wypłatę przyznanego Ci zobowiązania na konto osoby trzeciej.
Opcja ta polega na wykonaniu przelewu weryfikacyjnego na kwotę 10 groszy. Dokonanie takiego przelewu pozwoli na zweryfikowanie, czy jesteś jedynym właścicielem rachunku bankowego, który został podany podczas wnioskowania. Chcemy mieć pewność, że w przypadku decyzji pozytywnej odnośnie pożyczki pieniądze trafią tylko do Ciebie. Jeżeli zdecydujesz się na tę metodę weryfikacji rachunku bankowego, poprosimy Cię o podanie pełnego numeru Twojego rachunku bankowego, następnie zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy 24, gdzie należy wybrać z listy odpowiedni bank i dokonać płatności.
Dane do przelewu zostaną wypełnione automatycznie. Po kliku dniach zwrócimy 10 groszy na Twoje konto przelewem zwrotnym.
Jeżeli w chwili składania wniosku nie będziesz mógł zalogować się do systemu bankowości elektronicznej (bo nie masz konta online) lub wykonać przelewu weryfikacyjnego w wysokości 10 groszy z Twojego rachunku bankowego, poprosimy Cię o wykonanie tradycyjnego przelewu weryfikacyjnego. Taki przelew zazwyczaj księgowany jest w następnym dniu roboczym, więc poinformujemy Cię o pozytywnym wyniku weryfikacji, abyś mógł wrócić na stronę Wonga i dokończyć proces wypełniania wniosku o pożyczkę.
Jeżeli bank, w którym posiadasz swój rachunek, nie udostępnia możliwości wykonania przelewu internetowego, jedyną dostępną metodą weryfikacji Twojej tożsamości jest wykonanie zwykłego przelewu w placówce bankowej. Numer rachunku bankowego, na który należy przesłać 10 gr znajdziesz w tabeli poniżej:
Alior Bank |
56 2490 0005 0000 4520 7167 5027 |
Bank Ochrony Środowiska |
58 1540 1157 2115 6299 2525 0001 |
Bank Pocztowy |
23 1320 1016 2082 0989 2000 0004 |
BNP Paribas |
50 1600 1462 1028 3539 6000 0002 |
Credit Agricole |
74 1940 1076 3144 2118 0000 0000 |
ING Bank Śląski |
62 1050 1520 1000 0024 2233 1435 |
Getin Bank |
11 1560 0013 2016 5578 8000 0001 |
Inteligo |
40 1020 4027 0000 1202 1290 6626 |
mBank |
65 1140 2004 0000 3702 7630 3059 |
Milennium |
05 1160 2202 0000 0002 7674 3169 |
Nest Bank |
53 2530 0008 2057 1006 7096 0001 |
Pekao SA |
54 1240 6609 1111 0010 6191 2208 |
PKO BP |
40 1020 4027 0000 1202 1290 6626 |
Plus Bank |
37 1680 1248 0000 3000 2431 7095 |
BNP Paribas (d.Raiffeisen) |
12 1750 0012 0000 0000 2781 2309 |
Santander Bank |
11 1090 2851 0000 0001 3297 5079 |
Toyota Bank |
12 2160 0003 2000 1621 1611 0001 |
Volkswagen Bank |
25 2130 0004 2001 0955 2712 0001 |
Uwaga, powyższe numery kont nie są przeznaczone do spłaty pożyczki!
Rachunek bankowy do dokonania spłaty Twojego zobowiązania w Wonga otrzymasz w oddzielnej wiadomości email zawierającej potwierdzenie wypłaty pożyczki oraz wszelkie niezbędne informacje na temat złożonego wniosku.
Przelew weryfikacyjny na kwotę 10 groszy wymagany jest w celu potwierdzenia, że jesteś właścicielem wskazanego rachunku bankowego. Kwota ta zostanie zwrócona na Twoje konto przelewem w ciągu kilku dni. Takiego przelewu możesz dokonać także przed złożeniem wniosku o pożyczkę.
Pamiętaj, by przy dokonywaniu przelewu w oddziale banku podkreślić, aby płatność została wykonana z Twojego rachunku bankowego. Jeżeli pracownik banku dokona wpłaty z innego rachunku niż podany we wniosku, nie będziemy mogli ukończyć weryfikacji tożsamości, jak również wydać decyzji.
Przelew weryfikacyjny należy wykonać z tego samego rachunku, który planujesz podać we wniosku, i na który chcesz otrzymać pieniądze. Na potwierdzeniu przelewu musi widnieć numer Twojego rachunku bankowego oraz tylko Twoje dane. Pamiętaj, że nie może to być:
Odbiorca: Wonga.pl
Kwota: 0,10 zł
Tytuł przelewu: Weryfikacja Wonga
W tytule przelewu wpisz „Weryfikacja Wonga” bez żadnych dodatkowych znaków, wtedy będziemy mogli Cię rozpoznać i oddać Ci 10 groszy.