�fӝe�o��O<��������l��ز����uјEœ�����i�c*e��tƪ��������Y2'h�r����3Csv-o��:�fgș3o Bʪp��$)��a�~��D�([��A�H$3�d��|�3ol����M~�t��^����0�`��&SKyƔED��sʊ8O��4 � �z�B ��(Xh|P�oy�yn򐡧�mYa �jQ�0��Z�����-�㺩�U��B�6{V0�nq�W���_? �Ŏ_-4�������w�0�����'�����@�|G���l�8��o���

Pomoc

Zmieniłem pracodawcę, mam dodatkowy dochód

Last updated 02/19/2020 - 19:51

Żeby zmienić dane dotyczące zatrudnienia lub dochodów na koncie wystarczy, że prześlesz nam zaktualizowane informacje, tj. nazwę pracodawcy, rodzaj zatrudnienia, źródło dochodów, miesięczne dochody itp. na adres mailowy [email protected] lub na adres ul. Żaryna 2B, bud. D, 02-593 Warszawa. Potwierdzenie dokonanej przez nas aktualizacji danych dochodowych wyślemy Ci w wiadomości zwrotnej.

W przypadku uzyskiwania innych świadczeń wystarczy, że wyślesz nam informacje o wysokości dochodu i o rodzaju uzyskiwanych świadczeń lub zasiłków.

Pamiętaj, że zmiany dokonać możesz również podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem Biura Obsługi Klienta.

Przeczytaj więcej o akceptowanych dochodach i wymaganych zaświadczeniach