Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Wonga przez Experience Institute we wrześniu 2022 roku. Celem badania była ocena satysfakcji Klientów Wonga na następujących wymiarach: oceny współpracy z firmą, a także ocena firmy i produktów. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI (wywiadów telefonicznych) i zrealizowane na próbie 400 klientów Wonga. Respondentom zostały zadane pytania, na ile zgadzają się z poszczególnymi stwierdzeniami dotyczącymi Wonga, w skali 1 – 7, gdzie 1 oznacza, że zdecydowanie się nie zgadzam, a 7 - że zdecydowanie się zgadzam z danym stwierdzeniem. Wyniki badania nie uwzględniają odpowiedzi „nie wiem/trudno powiedzieć”.
Wyniki dla poszczególnych stwierdzeń:
Dodatkowo zostało zadane pytanie: " Jak ogólnie ocenia Pan/i swoje zadowolenie z usług Wonga?". Wyniki odpowiedzi 400 respondentów wskazują, że 93% klientów jest zadowolonych z usług Wonga.
Październik 2022