W przypadku wymiany dowodu osobistego, prosimy Cię o aktualizację danych.
To ważne, ponieważ pożyczkę w Wonga możesz wziąć wyłącznie na aktualne dane osobowe.
Jak zaktualizować dane z dowodu osobistego? Możesz to zrobić:
· Samodzielnie:
1. Zaloguj się na swoje konto na wonga.pl/login i przejdź do zakładki „Dane osobowe”.
2. Naciśnij przycisk „edytuj” w polu „Dowód osobisty”.
3. W tym momencie pojawi się okno do uzupełnienia aktualnych danych z Twojego nowego dowodu osobistego: seria, numer oraz data jego wydania.
4. Kliknij „Zapisz” i GOTOWE!
· Kontaktując się z nami telefonicznie (22 388 88 88, 660 168 100) lub poprzez chat (wonga.pl/live_chat);
· Przesyłając czytelną kserokopię/skan lub zdjęcie obu stron dowodu osobistego (przodu i tyłu) na adres mailowy [email protected] lub korespondencyjny: Wonga.pl Sp. z o.o., ul. Żaryna 2B bud. D, 02-593 Warszawa. Kserokopia, skan i zdjęcie muszą być kolorowe, a nie czarno-białe. Ważne jest również, aby wszystkie krawędzie dokumentu były widoczne. Pamiętaj, żeby nie zakrywać danych osobowych widocznych na przesłanym dokumencie. Twoje dane nie zostaną nikomu przekazane, a przesłany skan, zdjęcie lub kserokopia posłużą jedynie do dokonania aktualizacji.