�B��Z&����Vx,��X�߉e'̙k�s4�v�_?s��W�n�x��ƴ;�Nf�.q?�i8�X��фz�d�3�n��P��y�� >4>>�@� ��q�y.�C�:V��Ey����R��'�/rۼ��Y�:�nY��Mt�W���׏��~ ��-��A� |༁�ѥ���? w�~~Vb�q�[�ˆ�S�t��B

Pomoc

Mam nowy dowód lub inne nazwisko

Last updated 09/14/2021 - 14:02

W przypadku wymiany dowodu osobistego, prosimy Cię o aktualizację danych.

To ważne, ponieważ pożyczkę w Wonga możesz wziąć wyłącznie na aktualne dane osobowe.

Jak zaktualizować dane z dowodu osobistego? Możesz to zrobić:

·         Samodzielnie:

1.      Zaloguj się na swoje konto na wonga.pl/login i przejdź do zakładki „Dane osobowe”.

2.      Naciśnij przycisk „edytuj” w polu „Dowód osobisty”.

3.      W tym momencie pojawi się okno do uzupełnienia aktualnych danych z Twojego nowego dowodu osobistego: seria, numer oraz data jego wydania.

4.      Kliknij „Zapisz” i GOTOWE!

·         Kontaktując się z nami telefonicznie (22 388 88 88660 168 100) lub poprzez chat (wonga.pl/live_chat);

·         Przesyłając czytelną kserokopię/skan lub zdjęcie obu stron dowodu osobistego (przodu i tyłu) na adres mailowy [email protected] lub korespondencyjny: Wonga.pl Sp. z o.o., ul. Żaryna 2B bud. D, 02-593 Warszawa. Kserokopia, skan i zdjęcie muszą być kolorowe, a nie czarno-białe. Ważne jest również, aby wszystkie krawędzie dokumentu były widoczne. Pamiętaj, żeby nie zakrywać danych osobowych widocznych na przesłanym dokumencie. Twoje dane nie zostaną nikomu przekazane, a przesłany skan, zdjęcie lub kserokopia posłużą jedynie do dokonania aktualizacji.