�B��Z&���> �����;����M��ec�=7)�1��'E�'I{��1�Tʪ��U=���9u��Y2'�K ?y,򽡐ӒkGeJ�4�Rs�r-�� (QM�R���� ��.�:�V����H$3�dMc>̙k�s4�v�_? �n�l]�x��σ`:�h��̼G�lj�NG�a��s@����4U��� ��Z���dh�C�L�X!�F� �ZKuN�_�vy����u�Mݲ�������;�5�j��+��A� |༁�ѥ���? w�~~�b�u�[�ˆ�S�tmtX ! 

Pomoc

Mam nowy dowód lub inne nazwisko

Last updated 09/14/2021 - 14:02

W przypadku wymiany dowodu osobistego, prosimy Cię o aktualizację danych.

To ważne, ponieważ pożyczkę w Wonga możesz wziąć wyłącznie na aktualne dane osobowe.

Jak zaktualizować dane z dowodu osobistego? Możesz to zrobić:

·         Samodzielnie:

1.      Zaloguj się na swoje konto na wonga.pl/login i przejdź do zakładki „Dane osobowe”.

2.      Naciśnij przycisk „edytuj” w polu „Dowód osobisty”.

3.      W tym momencie pojawi się okno do uzupełnienia aktualnych danych z Twojego nowego dowodu osobistego: seria, numer oraz data jego wydania.

4.      Kliknij „Zapisz” i GOTOWE!

·         Kontaktując się z nami telefonicznie (22 388 88 88660 168 100) lub poprzez chat (wonga.pl/live_chat);

·         Przesyłając czytelną kserokopię/skan lub zdjęcie obu stron dowodu osobistego (przodu i tyłu) na adres mailowy [email protected] lub korespondencyjny: Wonga.pl Sp. z o.o., ul. Żaryna 2B bud. D, 02-593 Warszawa. Kserokopia, skan i zdjęcie muszą być kolorowe, a nie czarno-białe. Ważne jest również, aby wszystkie krawędzie dokumentu były widoczne. Pamiętaj, żeby nie zakrywać danych osobowych widocznych na przesłanym dokumencie. Twoje dane nie zostaną nikomu przekazane, a przesłany skan, zdjęcie lub kserokopia posłużą jedynie do dokonania aktualizacji.