Skip to main content

Mam nowy dowód lub inne nazwisko

Last updated 02/19/2020 - 19:51

W przypadku wymiany dowodu osobistego w związku z utratą jego ważności lub zmiany nazwiska, prosimy Cię o dokonanie aktualizacji.

Jeśli masz nowy dowód osobisty, to ważne, żebyś zmienił dane na swoim koncie w Wonga. Żeby wnioskować o pożyczkę w Wonga należy podać aktualne dane osobowe. Prosimy Cię o przesłanie czytelnej kserokopii lub skanu lub zdjęcia obu stron dowodu osobistego (przodu i tyłu) na adres mailowy [email protected] lub korespondencyjny: Wonga.pl Sp. z o.o., ul. Żaryna 2B bud. D, 02-593 Warszawa.

Kserokopia, skan i zdjęcie muszą być kolorowe, a nie czarno-białe. Ważne jest również, aby wszystkie krawędzie dokumentu były widoczne.

Pamiętaj, żeby nie zakrywać danych osobowych widocznych na przesłanym dokumencie. Twoje dane nie zostaną nikomu przekazane, a przesłany skan, zdjęcie lub kserokopia posłużą jedynie do dokonania aktualizacji.