W każdym momencie możesz zmienić hasło na koncie w Wonga. Nawet jeżeli pamiętasz dane do logowania zalecamy, aby dla Twojego bezpieczeństwa dokonać takiej zmiany przynajmniej raz na pół roku.
Musisz również pamiętać, że Twoje hasło w Wonga powinno zawierać co najmniej 8 znaków, w tym minimum: jedną dużą literę, jedną małą literę oraz minimum jedną cyfrę. Warto również dodać znak specjalny. Pamiętaj także, żeby nigdy nie podawać hasła innej osobie (nawet najbliższej rodzinie) - będzie ono służyło do późniejszego logowania się do Twojego konta i sprawdzania informacji np. o aktywnej pożyczce.
Jeżeli zapomniałeś hasła do konta w Wonga lub chcesz je zmienić to możesz:
Pamiętaj, że rozmowę telefoniczną z pracownikiem naszego Biura Obsługi Klienta możesz zawsze zamówić korzystając z opcji „Skontaktuj się z nami - Zamów rozmowę” dostępną na stronie internetowej Wonga.
Aby rozpocząć proces online za pośrednictwem profilu na stronie Wonga, kliknij „Zmień hasło” w prawym górnym rogu ekranu strony głównej.
Zmień hasło na koncie w Wonga.
Jeżeli wybrałeś opcję zmiany hasła korzystając z adresu mailowego podanego w Twoim profilu Wonga, należy w pierwszym kroku wybrać opcję „Wyślij e-mail z linkiem do zmiany hasła”, a następnie kliknąć przycisk „Wybierz”.
W kolejnym kroku poprosimy Cię właśnie o wpisanie tego adresu mailowego, który podałeś podczas rejestracji lub podczas dokonywania zmiany adresu mailowego. Otrzymasz na niego link służący do zmiany Twojego hasła.
Ze względu na Twoje bezpieczeństwo w kolejnym kroku poprosimy Cię o podanie Twojego numeru PESEL. Jeżeli wszystkie dane będą zgodne, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do zmiany hasła.
Jeżeli zdecydowałeś się na taką metodę zmiany hasła w Wonga, wybierz opcję „Wyślij hasło tymczasowe SMS-em”. W kolejnym kroku poprosimy Cię o podanie numeru telefonu komórkowego, którym logujesz się do Wonga. Pamiętaj, aby nie podawać numeru telefonu do innej osoby, ponieważ w takim wypadku zmiana Twojego hasła ze względu na bezpieczeństwo i ochronę danych osobowych nie będzie możliwa.
Aby upewnić się, że nowe hasło uzyska właściwa osoba w kolejnym etapie zmiany hasła w Wonga poprosimy Cię o podanie Twojego numeru PESEL. Jeżeli wszystkie dane będą zgodne, otrzymasz wiadomość SMS z hasłem tymczasowym na Twój numer telefonu.
Pamiętaj, że w trosce o Twoje bezpieczeństwo połączenie internetowe jest szyfrowane.
Hasło do konta w Wonga możesz zmienić telefonicznie. W trakcie rozmowy z konsultantem naszego Biura Obsługi Klienta wygenerujemy tymczasowe hasło i prześlemy je na Twój numer telefonu. Żeby zmienić hasło zadzwoń pod numer stacjonarny 22 388 88 88 lub komórkowy 660 168 100. Przypominamy również, że zawsze możesz zamówić rozmowę na naszej stronie internetowej.
W przypadku kontaktu telefonicznego hasło tymczasowe otrzymasz w wiadomości sms, dlatego ważne jest, abyś miał dostęp do telefonu zarejestrowanego w Wonga.
Jeśli nie pamiętasz danych do logowania w Wonga, nie zakładaj nowego konta. Nie jest możliwe złożenie wniosku o pożyczkę na dane istniejące już w naszym systemie.
Dla ułatwienia proponujemy Ci, oprócz logowania przy użyciu adresu email, również logowanie się numerem PESEL.
Jeżeli nie pamiętasz hasła, możesz łatwo je zmienić podając adres email lub numer telefonu zapisane na Twoim koncie w Wonga.
Jeśli nie masz żadnych danych do logowania do konta w serwisie www.wonga.pl, niezbędny będzie kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta. Podczas rozmowy konsultant udzieli wszelkich informacji, które są niezbędne do odzyskania nazwy użytkownika oraz hasła.