Przejdź do treści

Jak zmienić dane osobowe oraz kontaktowe

Ostatnia aktualizacja 09/18/2019 - 16:16

Zawsze masz prawo do zaktualizowania i sprostowania swoich danych, które zostały podane w Wonga podczas rejestracji i aplikacji o pierwszą pożyczkę. Dane osobowe i finansowe podane podczas składania wniosku powinny być aktualne i kompletne.

Podane dane kontaktowe będą służyły do kontaktu z Tobą w związku z pożyczką ratalną online, jak również pożyczką krótkoterminową online w Wonga. Na adres mailowy zawsze wysyłamy dane do spłaty. Możemy także przesłać wszelkie informacje związane z Ramową Umową Pożyczki, o które nas poprosisz.

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, dlatego możemy zrealizować takie dyspozycje, które zostały wysłane przez Ciebie z adresu mailowego podanego w Wonga.

Jak zmienić numer telefonu

Jedynym sposobem aktualizacji numeru telefonu komórkowego na profilu Klienta w Wonga jest bezpośredni kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 388 88 88 lub 660 168 100. Zmiana numeru do kontaktu drogą mailową nie jest możliwa.

Pamiętaj, że zawsze możesz zamówić rozmowę na naszej stronie internetowej, korzystając z zakładki „Skontaktuj się z nami - Zamów rozmowę”. Po wybraniu takiej opcji i uzupełnieniu prawidłowych danych do kontaktu nasz Pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą najszybciej, jak będzie to możliwe i na Twoją prośbę zmieni numer telefonu do kontaktu.

Jak zmienić adres e-mail

Abyś mógł zmienić adres mailowy, wystarczy, że zalogujesz się do sekcji „Moje konto”. Przechodząc do zakładki „Dane osobowe”, wybierz pozycję „E-mail” oraz kliknij „Edytuj”. Po wprowadzeniu nowego adresu mailowego należy zatwierdzić zmianę kodem PIN, który w trakcie zmiany adresu zostanie wysłany na zarejestrowany numer telefonu komórkowego.

Żeby ostatecznie potwierdzić zmianę adresu mailowego, będziesz musiał zaakceptować link, który wyślemy już na nowy adres mailowy.

Jeśli nie masz możliwości zalogowania się do swojego konta w serwisie Wonga, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 22 388 88 88 lub 660 168 100. Pomożemy odzyskać Ci dostęp do konta oraz wyjaśnimy, jak możesz zmienić adres email.

Jak zmienić adres do korespondencji

Jeśli chcesz zmienić adres do korespondencji na swoim koncie, wyślij nam nowy adres email-em na [email protected]. W treści wpisz:

  • ulicę
  • numer domu
  • numer mieszkania
  • miasto
  • kod pocztowy.

Na podstawie Twojego oświadczenia dokonamy stosownej aktualizacji danych.

Jak zmienić adres zameldowania

Po dokonaniu przez nasz zmiany zostaniesz o tym poinformowany w oddzielnej wiadomości email. Pamiętaj, żeby informacje o zmianie danych wysłać z adresu email, który posłużył Ci do rejestracji konta na stronie Wonga.