Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Wonga przez Experience Institute na przełomie listopada i grudnia 2021 roku. Celem badania była ocena satysfakcji Klientów Wonga na następujących wymiarach: oceny współpracy z firmą, planu ponownego skorzystania z usług Wonga, a także ocena firmy i produktów. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI (wywiadów telefonicznych) i zrealizowane na próbie 400 klientów Wonga. Respondentom zostały zadane pytania, na ile zgadzają się z poszczególnymi stwierdzeniami dotyczącymi Wonga, w skali 1 – 7, gdzie 1 oznacza, że zdecydowanie się nie zgadzam, a 7 - że zdecydowanie się zgadzam z danym stwierdzeniem. Wyniki badania nie uwzględniają odpowiedzi „nie wiem/trudno powiedzieć”.
Wyniki dla poszczególnych stwierdzeń:
Dodatkowo zostało zadane pytanie: " Jak ogólnie ocenia Pan/i swoje zadowolenie z usług Wonga?". Wyniki odpowiedzi 400 respondentów wskazują, że 94% klientów jest zadowolonych z usług Wonga.
Dodatkowo zostało zadane pytanie: „Na ile prawdopodobne jest, że polecił/a/by Pan/i korzystanie z usług Wonga swoim przyjaciołom lub znajomym zainteresowanym ofertą w tej dziedzinie?". Wyniki odpowiedzi 400 respondentów wskazują, że 49% zdecydowanie poleciłoby korzystanie z usług Wonga swoim przyjaciołom lub znajomym.
Styczeń 2022