����e��t¯ ��d��i# i}��ز����uјEœ�����i�c*e��tƪ��͒s����s+��M� y,��ަ���)�L)�m �RV� �(�&I)������v�he+��r�@$��_2���϶�9G3o7��3������`h �Awb��0�c��hH�{�3� Ca �7i�@�� (4�֟��BCZ�SgBhdQ��Z�����En��9+���*pࣃ}���A�(���W�N�D WP��{h]��l���pg��g)�mG���l�8�L�D���

Raport z ilościowego badania certyfikacyjnego dla Wonga

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Wonga przez Experience Institute na przełomie listopada i grudnia 2021 roku. Celem badania była ocena satysfakcji Klientów Wonga na następujących wymiarach: oceny współpracy z firmą, planu ponownego skorzystania z usług Wonga, a także ocena firmy i produktów. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI (wywiadów telefonicznych) i zrealizowane na próbie 400 klientów Wonga. Respondentom zostały zadane pytania, na ile zgadzają się z poszczególnymi stwierdzeniami dotyczącymi Wonga, w skali 1 – 7, gdzie 1 oznacza, że zdecydowanie się nie zgadzam, a 7 - że zdecydowanie się zgadzam z danym stwierdzeniem. Wyniki badania nie uwzględniają odpowiedzi „nie wiem/trudno powiedzieć”.

Wyniki dla poszczególnych stwierdzeń:

  1. „Wonga dba o mnie jako klienta” respondenci (N=398) ocenili odpowiednio na skali 1-1,2%, 2-1,5%, 3-1,7%, 4-2%, 5-9,7%, 6-12,8%, 7-70,8%, co daje zbiorczy wynik top3box 93%
  2. „Wonga dobrze zaspokaja moje potrzeby” respondenci (N=400) ocenili odpowiednio na skali 1-0,5%, 2-1,5%, 3-2%, 4-4,2%, 5-12%, 6-9,5%, 7-70,2%, co daje zbiorczy wynik top3box 92%
  3. „Wonga kieruje się moim dobrem jako klienta” respondenci (N=397) ocenili odpowiednio na skali 1-3%, 2-0,7%, 3-3,5%, 4-5,5%, 5-14,1%, 6-12,8%, 7-60,2%, co daje zbiorczy wynik top3box 87%
  4. „Wonga komunikuje się ze mną w jasny sposób” respondenci (N=399) ocenili odpowiednio na skali 1-0,7%, 2-0,2%, 3-0,2%, 4-2%, 5-3,7%, 6-8,2%, 7-84,7%, co daje zbiorczy wynik top3box 97%
  5. „Wonga traktuje mnie uczciwie” respondenci (N=397) ocenili odpowiednio na skali 1-2%, 2-0,5%, 3-1,5%, 4-2,2%, 5-7,5%, 6-9,3%, 7-76,8%, co daje zbiorczy wynik top3box 94% 
  6. „Wonga dotrzymuje obietnic” respondenci (N=392) ocenili odpowiednio na skali 1-1%, 2-0%, 3-0,5%, 4-1%, 5-6,3%, 6-8,4%, 7-82,6%, co daje zbiorczy wynik top3box 97%
  7. „Wonga traktuje mnie indywidualnie” respondenci (N=390) ocenili odpowiednio na skali 1-2,5%, 2-0,7%, 3-3,8%, 4-4,3%, 5-11,7%, 6-10,7%, 7-65,8%, co daje zbiorczy wynik top3box 88%
  8. „W Wonga wniosek o pożyczkę jest prosty i bezproblemowy” respondenci (N=398) ocenili odpowiednio na skali 1-0%, 2-0%, 3-0%, 4-1,2%, 5-2%, 6-7,7%, 7-88,9%, co daje zbiorczy wynik top3box 99%
  9. „Wonga ma jasne i przejrzyste zasady udzielania pożyczek” respondenci (N=398) ocenili odpowiednio na skali 1-0%, 2-0,2%, 3-0,5%, 4-1%, 5-5,7%, 6-9,2%, 7-83,1%, co daje zbiorczy wynik top3box 98%
  10. „Wonga ma pożyczki w bardzo dobrej cenie” respondenci (N=395) ocenili odpowiednio na skali 1-4,5%, 2-3,7%, 3-5,5%, 4-11,8%, 5-20,5%, 6-14,4%, 7-39,2%, co daje zbiorczy wynik top3box 74%
  11. „Wonga ma dużo wygodnych rozwiązań na nieprzewidziane sytuacje” respondenci (N=360) ocenili odpowiednio na skali 1-1,1%, 2-1,6%, 3-1,6%, 4-7,5%, 5-10%, 6-11,6%, 7-66,3%, co daje zbiorczy wynik top3box 88%
  12. „Wonga to firma, z którą mogę się zawsze dogadać” respondenci (N=365) ocenili odpowiednio na skali 1-0,5%, 2-0,5%, 3-1,3%, 4-3%, 5-7,6%, 6-13,9%, 7-72,8%, co daje zbiorczy wynik top3box 95%
  13. „W Wonga mają wyjątkowo miłą i pomocną obsługę” respondenci (N=350) ocenili odpowiednio na skali 1-0,2%, 2-0,5%, 3-0,2%, 4-1,7%, 5-5,7%, 6-9,4%, 7-82%, co daje zbiorczy wynik top3box 97%
  14. „Wonga to firma, której mogę zaufać” respondenci (N=390) ocenili odpowiednio na skali 1-1%, 2-1,2%, 3-1,7%, 4-4,1%, 5-6,9%, 6-11,7%, 7-73%, co daje zbiorczy wynik top3box 92% 
  15. „Wonga wyróżnia się bardzo korzystną ofertą” respondenci (N=381) ocenili odpowiednio na skali 1-3,4%, 2-2,3%, 3-3,9%, 4-5,5%, 5-19,6%, 6-17,8%, 7-47,2%, co daje zbiorczy wynik top3box 85%
  16. „Czuję się bezpiecznie pożyczając z Wonga” respondenci (N=393) ocenili odpowiednio na skali 1-0,7%, 2-1,7%, 3-3%, 4-2,5%, 5-9,4%, 6-11,7%, 7-70,7%, co daje zbiorczy wynik top3box 92%
  17. „Chcę ponownie skorzystać z pożyczki w Wonga” respondenci (N=363) ocenili odpowiednio na skali 1-11,5%, 2-3,3%, 3-2,7%, 4-6,6%, 5-8,2%, 6-9,6%, 7-57,8%, co daje zbiorczy wynik top3box 76%

Dodatkowo zostało zadane pytanie: " Jak ogólnie ocenia Pan/i swoje zadowolenie z usług Wonga?". Wyniki odpowiedzi 400 respondentów wskazują, że 94% klientów jest zadowolonych z usług Wonga.

Dodatkowo zostało zadane pytanie: „Na ile prawdopodobne jest, że polecił/a/by Pan/i korzystanie z usług Wonga swoim przyjaciołom lub znajomym zainteresowanym ofertą w tej dziedzinie?". Wyniki odpowiedzi 400 respondentów wskazują, że 49% zdecydowanie poleciłoby korzystanie z usług Wonga swoim przyjaciołom lub znajomym.

 

Styczeń 2022